понедельник, 18 ноября 2013 г.

საპრეზენტაციო პროგრამა PowertPoint 2010

გაკვეთილის გეგმა       VI კლასი
გაკვეთილის მთავარი  გეგმა

საპრეზენტაციო პროგამა
MS PpowerPoint  2010
სწავლების საფეხური

საბაზო საფეხური VI–კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა
25 მოსწავლე
გაკვეთილის მნიშვნელობა/აქტუალობა
მოსწავლეები გაანალიზებენ თუ რამდენად ადვილია კომპიუტერის საშუალებით პრეზენტაციის შექმნა. შეისწავლიან  ეფექტური  პრეზენტაციის შექმნის მნიშვნელობაზე
გაკვთილის მიზნები და შედეგები
ის ტექნ. VI.1. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.

·           აუდიტორიის მოთხოვნების და საკუთარი (ან ჯგუფის) მიზნების გათვალის­წინებით, ამზადებს პრეზენტაციას/სლაიდებს საკუთარი (ან ჯგუფის) მოსაზრებების წარმოსაჩენად ან მუშაობის შედეგის სადემონსტრაციოდ;
·           გაიაზრებს განსხვავებას პრეზენტაციასა და სხვა სახის ვიზუალურ და საკითხავ მასალას შორის;

შეფასების საგანი და პროცედურები
მოსწავლეები შეფასდებიან  წინასწარ შემუშავებულირუბირიკით ,რომლის კრიტერიუმებია 1. პროგრამის აღწერა 2. ტექსტის შეყვანა, 3 .სურათის ჩასმა, 4. ახალი სლაიდის ჩასმა.
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
 საპრეზენტაციო ფაილი, კომპიუტერი, პროექტორი და ისტ სახელმძღვანელო VIკლასი.
გაკვეთილის მსჯელობა და მენეჯმენტი
საორგანიზაციო საკითხები – 2 წთ
მასწავლებელი მიესალმება ბაუშვებს აღრიცხვას გააკეთებს შეამოწმებს საშინაო დავალებას.
ფაზა (15  წთ)
წინა ცოდნის გააქტიურება მოტივაციის შექმნა,ვარაუდების ჩამოყალიბება და ახალი გაკვეთილიას ახსნა
  მასწავლებელი სვამს შეკითხვებს,რა არის პრეზენტაცია და როგორ შეგვიძლია კომპიუტერის საშუალებით მის გამოყენება.
ფაზა ( 15 წთ  )     
მასწავლებელი მოსწავლეებს უხსნის ვიზუალურიმასალის გამოყენების მნიშვნელობას აცნობს საპრეზენტაციო პროგრამასMS PowerPoint20010-ის ინტერფეეის, პროგრამის ძირითად ბრძანებებს:სლაიდზე ტექსტის დაწერა,ტექსტის გაფორმებას, სლაიდზე სურათების ჩასმამოსწავლეები მასწავლებელთან ერთად აგებენ საპრეზენტაციო  დოკუმენტის პარველ სლაიდს.
ამის შემდეგ მასწავლებელი მათ უხსნის ახალი სლაიდის დამატების წესს. 
ფაზა (20 წთ ) 
მოსწავლეები დამოუკიდებლად მუშაობენ  საპრეზენტაციო დოკუმენტის  დანარჩენ სლაიდზე
 საპრეზენტაციო დოკუმენტზე მუშაობის დასრულების შემდეგ მასწავლებელი მოსწავლეებს უხსნის დოკუმენტის შენახვის წესს.
შეჯამება (3 წთ) 
დავალების მიცემა    

Комментариев нет:

Отправить комментарий