четверг, 24 марта 2011 г.

„ოთარაანთ ქვრივი საერთო ტიპთა გალერეაში“


                                       გაკვეთილის გეგმა:
თარიღი  ____  22.03.1011 წ.
კლასი  ____  XI
საგანი  ____  ქართული ენა და ლიტერატურა.
პედაგოგი  ____  ნაზი ცინცაძე
მოსწავლეთა  რაოდენობა  ____27
გაკვ. თემა  ___  „ოთარაანთ  ქვრივი საერთო ტიპთა  გალერეაში“
მუშაობის  მეთოდი ___  დისკუსია
მიზანი  ____მსჯელობის  უნარის   განვითარება,
                         შეძენილი  ცოდნის  პრაქტიკაში  გამოყენება,
                         ქალის  როლის, დანიშნულების გარკვევა
                         წუთისოფლის  საქმეში.
                         წერითი  უნარ–ჩვევის განვითარება.
სტანდარტთან  შესაბამისობა:  ქართ  XI    1, 2, 3, 4,9.
რესურსები  ____  სახელმძღვანელო,  ილიას  პუბლიცისტური  წერილები,
                                 კომპიუტერი,  ინტერნეტი,  პროექტორი.
აქტივობები  ____            ჯგუფების  ფორმირება
       I ჯგუფი –– მეცნიერები  იმსჯელებენ  ოთარაანთ ქვრივის  ცხოვრების   პრინციპებზე.

      II ჯგუფი –– კრიტიკოსები –– იმსჯელებენ  თუ სად მოუხუჭა ოთარაანთ ქვრივმა წუთისოფელს თვალი

       III  ჯგუფი –– მაძიებლები  იმსჯელებენ  ოთარაანთ ქვრივის  სიკვდილი  ტრაგედიაა  თუ  წუთისოფლის  უსამართლობა.  მოიძიებენ  პარალელებს  საერთო ტიპთა  გალერეადან,  თანამედროვე ცხოვრებიდან  და შეადარებენ  პერსონაჟს  თანამედროვე დედებს.

        IV  ჯგუფი –– მხატვრები ––შექმნიან  ოთარაანთ ქვრივის  სახასიათო  პორტრეტებს.
ერთ–ერთი  მოსწავლე  იწყებს  გაკვეთილს, განმარტავს  თუ რატომ    გადაწყვიტეს  ამ გაკვეთილის ჩატარება.
I ჯგუფი –– მეცნიერები მსჯელობენ  ოთარაანთ ქვრივის  ცხოვრების პრინციპებზე.
II ჯგუფი ––კრიტიკოსები  ერთვებიან  დისკუსიაში  სვამენ  კითხვებს, განსაკუთრებით  საინტერესო კითხვას –– საჭიროა თუ არა დღეს „ტკბილი სიტყვა“
III ჯგუფი –– მოიძიებენ ილიას პუბლიცისტურ წერილებს და წამოჭრილი საკითხებით ამართლებენ თუ  უარყოფენ ოთარაანთ ქვრივის ცხოვრების  პრინციპებს.
კამათის შემდეგ წერენ ესეს:  ოთარაანთ ქვრივი და თანამედროვე დედები.
 ბოლოს  მასწავლებელი აფასებს  თითოეული ჯგუფის  მოსაზრებებს და აჯამებს  გაკვეთილს კითხვით ––– მაინც როგორია  დედაშვილური  ურთიერთობა საქართველოში.




Комментариев нет:

Отправить комментарий