ინტეგრირებული საგნები
ქართული გ.ლომაძე
ინფორმატიკა ნ.გოგიშვილი
ისტორია გ.მჟავანაძე
ხელოვნება ვ.ცერცვაძე
სწავლების საფეხური III–საფეხური
XI-კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა 27
განსაკუთრებული მოდგომის მქონე პირთა რაოდენობა ––––––––––––
გაკვეთილის მიზნები და მისაღწევი შედეგები
აზროვნებისა და მსჯელობის უნარის განვითარება;
საპრეზენტაციო უნარის განვითარება;
შემოქმედებითი უნარისა და ინიციატივის გამოვლენა;
გამომეტყველებითი კითხვის უნარ–ჩვევის განვითარება;
ისტ–ის ტექნოლოგიების დაუფლება;
ისტორიული მოვლენების ერთმანეთთან დაკავშირება;
შეძენილი ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენება;
მოსწავლე ორგანიზებას უწევს სასწავლო საქმიანობას;
მოსწავლე იძენს უნარს კონკრეტული ამოცანის გადასაჭრელად თავი მოუყაროს საჭირო ცოდნას და რესურსებს;
მოსწავლე თანამშრომლობს თანაკლასელებთან, მასწავლებლებთან;
ხელოვნების სხვადასხვა დარგებს შორის არსებული კავშირის ძიების უნარის განვითარება;
დროის ლიმიტის დაცვა აქტივობის შესრულებისას;
თვითშეფასების უნარის განვითარება;
წერითი უნარჩვევების განვითარება.
ეროვნული სასწავლო გეგმით განსაზღვრული მისაღწევი შედეგები და ინდიკატორები ქართ. XI
1; 2; 3; 4;
თანმიმდევრობა ზეპირმეტყველება, სლაიდ–შოუ, გამომეტყველებითი კითხვა, ჯგუფური მუშაობა, პრეზენტაცია, თვალსაჩინოება, თვითშეფასება.
კლასის ორგანიზება
კლასი მასწავლებლის შეხედულებისამებრ იყოფა ოთხ ჯგუფად, თითოეულ ჯგუფს მომზადებული აქვს საპრეზენტაციო სლაიდ–შოუ ისტ–ის ტექნოლოგიების გამოყენებით;
I ჯგუფი–ტემა; ტაო–კლარჯეთი სულიერების კერა IX-X ს.ს.
II ჯგუფი–„ვეფხისტყაოსანი“ მხატვართა შთაგონების წყარო
III ჯგუფი–„მას ვსვჭვრეტ პატიმრად ვის მონებს გული“
გაკვეთილს იწყებს ქართული ენის მასწავლებელი, რომელიც ხსნის თუ რატომ შეარჩიეს მოსწ. საპრეზენტაციოდ ზემოთ ჩამოთვლილი თემები, ჯგუფებს უსვამს კითხვებს, თუ როგორ მოიძიენ მასალები ინტერნეტში, შემდეგ ჯგუფის ლიდერები ტანმიმდევრობით იწყებენ პრეზენტაციას შესაბამისი ინსტრუქციების დაცვით, თითოეული აჩვენებს სლაიდ შოუს, მათ ეხმარებათ ინფორმატიკის მასწავლებელი , მოსწავლ. კითხულობენ პოეტთა ლექსებს, შემდეგ კი დრო ეთმობა გამომეტყველებით კითხვას ალ, ჭავჭავაძის „სალონში“ პროექტორით გაშუქდება ელ. ახვლედიანის რეპროდუქცია, მოსწ. კითხულობენ ალ. ჭავჭავაძის, გრ. ორბელიანის, ნ. ბარათაშვილის ლექსებს. პრეზენტაციის დასრულების შემდეგ მასწავლებელი ურიგებს მოსწ, თვითშეფასების სქემას, მოსწ. ახდენენ თვითშეფასებას მოდემული კითხვების შესაბამისად.
დ რ ო
პროვოცირება–5წთ.
პრეზენტაცია–7 წთ.
ჯგუფს სულ 28 წთ.
ალ.ჭავჭავაძის სალონში–გამომეტყველებითი კითხვა 10 წთ.
შეფასება–2 წთ.
გაკვეთილის ბოლოს მასწავლებელი აკეთებს დასკვნას, თუ რა მნიშვნელობა ჰქონდა დღევანდელ გაკვეთილს. რომ შუშანიკი მხოლოდ მარტვილი არ არის, გრიგოლი კი ასკეტი ბერი, ისინი იბრძოდნენ იმ სიწმინდისათვის, რასაც დღეს „მამული, ენა, სარწმუნოება“ ჰქვია. „ვეფხისტყაოსანი“ კი შედევრია, რომელსაც დავიწყების ფერფლი არ დაეყრება, ქართველი რომანტიკოსები კისაქართველოს ისტორიის კუთვნილებაა, რომლითაც ამაყობს.ერი
შეფასება თვით შეფასების ცხრილი
რა დამამახსოვრდა კლასის დატოვების შემდეგ
სახელი და გვარი––––––––––––––––––––––––
კლასი–––––––
გაკვეთილის თემა––––––––––––––––––––––––
თარიღი
განმსაზღვრელი–––––––––––––––––
საკლასო მენეჯმეტი და საგანმანათლებლო რესურსები სახელმძღვანელო, პოსტერები, მარკერები, კომპიუტერი, ინტერნეტი, პროექტორი, დაფა.
Комментариев нет:
Отправить комментарий